Založ si blog

Třeste se všichni nezaměstnaní a poctiví, mám konečně audiotextové číslo

Už i mně se podařilo přes telekomunikace si vybavit jedno audiotextové číslo. A tak si myslím, že brzy v naší rodině pominou problémy s nedostatkem finančních prostředků, protože i já budu podnikat v oblasti poradenství a nabídce volných pracovních míst.

Co budu dělat? Dám si do vícero novin inzerát typu „Super práce, nabídky práce nebo hledáte práci? Pomůžeme Vám, máme dostatek zkušeností a volných míst doma i v zahraničí.“ Inzerát napíši velkým písmem, hodně barevně a někam do rohu malým a nečitelným zašmodrchám peněžní sazbu tak, aby se našlo několik osob, které ji přehlédnou nebo nepřečtou. Nedám tam  300 Kč za minutu hovoru tak, jako se to stalo mne, ale rovnou desetinásobek, to je 3 tisíce korun za minutu. A budu čekat s nějakým dotazníkem. On se někdo najde, kdo ze zoufalství vytočí i moje číslo a to bude ono. Budu mu klást všelijaké i nepodstatné otázky a budu to co nejdéle natahovat. Než se on vzpamatuje, uplyne několik minut a to já už budu mít vyděláno na celý měsíc. Potom budu už jen ležet na gauči a přepočítávat peníze. Předpokládám, že to denně vynese minimálně 50 tisíc korun. O doručení peněz se postarají  telekomunikace a vůbec mi nebude vadit, když si i oni pár tisíc z toho výborného obchodu ponechají. Nebylo by ode mne přece férové, kdybych chtěl mít jen já takové výhody a nepodělil bych se o to se spolupracovníky. Vždyť já budu bohatý jen díky tomu, že mi dovolily tak jednoduše podnikat. A co zákon? Vládá i parlament takový postup schválili, na policii mi  řekli, že je to jen má vina a dokonce mi doporučili podnikat stejným způsobem, takže jsem krytý ze všech stran. A telekomunikace? Ty přece nebudou proti, vždyť se jedná i o jejich džob. Také mě vůbec nebude zajímat, kde vezmou dotyční peníze na úhradu, oni si nějak poradí. Možná prodají starší auto nebo i garáž nebo možná nic a tak to vymohou exekutoři, takže dokonce zabezpečím práci i pro další občany.

Jediné, co mi trochu vrtá hlavou je, nemůže se stát něco podobného jako „na vojně“. Tam když někdo ukradl druhému maskáče nebo tankové čerňáky, protože je chtěl nějak zpeněžit, stalo něco podivného. Ten druhý potřeboval v něčem chodit a tak to ukradl dalšímu, další pak dalšímu až nakonec poslední tomu prvnímu, takže nakonec každý měl zase jen jeden kus a proto nebyl nikdo o nic bohatší jen prožil jedno zklamání, něco strachu  a jedno opojení z ukradené věci. Bojím se proto, aby nebyli v této zemi podobní podnikatelé jako já.

Na závěr: Jsem rád, že jsem dostal potřebné požehnání jak od vlády, parlamentu i doporučení od policie, která mi bude krýt záda. Má to už jen jeden malý problém. Teď už  musím přesvědčit jen vlastní svědomí o legálnosti a prospěšnosti takového podnikání. Z toho mám přímo panický strach, že budu muset bojovat s vlastním svědomím, abych byl úspěšný. Vždyť já jsem ještě ta stará, poctivá škola.

Dodatek: Myslím si, že takové praktiky nemají nic společného ani z kapitalismem, tu už děláme kroky zpět k nevolnictví a snad i otrokářství.

Za dobrotu na žebrotu

30.08.2016

Tak nějak by se dala charakterizovat moje nová zkušenost z Poisťovnou Generali – Slovensko. Šetřil jsem si několik let na životním pojištění a našetřil jsem přes 3300 Euro. Po tom, co pojištění skončilo, jsem se rozhodl našetřené peníze nechat pojišťovně a dále si uzavřít nové životní pojištění, doplněné o nějaké pojištění na rizika. To mě stálo [...]

Fotbal – pořadí evropských klubů po sezoně 2010-2011

26.08.2011

Ten, kdo se trochu zajímá o fotbal ví, že jednotlivé kluby, pokud se losují do evropských soutěží, tak jsou nasazovány podle počtu bodů, které buď získaly účastí v evropských pohárech nebo jsou jim přiděleny podle toho, jak významnou evropskou soutěž hrají. Jednotlivé kluby hodnotí jak na ústředí Evropské fotbalové federace, tak se vedou jednotlivé [...]

Náměty k přemýšlení pro logicky uvažující, ale ne pro dogmatiky

19.04.2011

Témata: Proč i při zvyšujících se průměrných mzdách se zvyšují počty rodin, které mají stále složitější podmínky na přežití? Proč je většina společnosti stále více nespokojená? Musí platit, že se zvyšováním daní obyvatelstvu musí klesat i průměrná životní úroveň? Má způsob rozdělování nejen přírodního, ale i člověkem vytvořeného bohatství [...]

APTOPIX Russia Ukraine War

List z Charkova: Ako sa žije v tme?

28.03.2024 18:00

Po masívnych raketových útokoch žije Charkov zväčša v tme, no ja sa aj tak usmievam. Možno už len nevládzeme plakať.

1. netradicny porod Krompachy

Zámena pacientiek v pražskej nemocnici viedla u jednej k potratu

28.03.2024 17:47

Zamestnanci nemocnice nedodržali interné predpisy a lekári preto operovali nesprávnu pacientku.

polícia, evakuácia, vyhrážky, UK, fakulta

Polícia v Bratislave zadržala medzinárodne hľadaného občana Bosny a Hercegoviny

28.03.2024 17:32

V prípade dokázania viny mu hrozí trest odňatia slobody až na 15 rokov.

FTX Bankman Fried

Zakladateľ kryptomenovej burzy FTX ide na 25 rokov do väzenia, klientov obral o 10 miliárd dolárov

28.03.2024 17:13, aktualizované: 17:41

Americká justícia označila prípad za jeden z najväčších podvodov v americkej histórii.

janlunga

Hospodářská krize a vychodiska z ní

Štatistiky blogu

Počet článkov: 14
Celková čítanosť: 31504x
Priemerná čítanosť článkov: 2250x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy